Графік роботи:

Будни: 08:00–21:00

Сб: 08:00–19:00

Нд: 10:00–17:00

0
Мій кошик
Каталог
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
Укр

Інструмент фіксації валів M271 Mercedes-Benz REWOLT T1854MB E Class CLC CLK та SLK Sprinter

Артикул RE T1854MB
В наявності
Опис

Призначений для автомобілів Mercedes-Benz, оснащених бензиновими двигунами 1.8 з ланцюговим приводом (код двигуна з префіксом 271.xxx).
Ці двигуни використовуються у всьому модельному ряді Mercedes Benz, включаючи C Class, E Class, CLC, CLK та SLK, а також у фургонах Sprinter з 2002 по 2015 рік. У комплект входить інструмент для фіксації кулачків, необхідний для зняття шківів розподільчого валу.


Набір включає:

  • Утримуючий міст кулачкового ланцюга (OEM 271589014000)
  • Інструмент для блокування розподільного валу (OEM 271589006100)
  • Клин направляючої натягувача ланцюга кулачка (OEM 271589003100)
  • Шток натягувача ланцюга кулачка (OEM 271589001500)
  • Торцева головка 1/2" із захистом від злому T100H

Моделі:

  • Mercedes Benz C-клас 1.8 (2002-2015)
  • Mercedes Benz C-Клас Купе 1.8 (2011-2015)
  • Mercedes Benz CLC-клас 1.8 (2008-2012)
  • Mercedes Benz CLK 1.8 (2002-2009)
  • Mercedes Benz E-Class 1.8 (2002-2013)
  • Mercedes Benz E-Class купе / кабріолет 1.8 (2004-2013)
  • Mercedes Benz SLK 1.8 (2004-2015)
  • Mercedes Benz Sprinter 1.8 (2009-2015)

Коди двигуна:

  • 271.921, 271.946, 271.942, 271.940, 271.948, 271.820, 271.952, 271.860, 271.950, 271.955, 271.1.7. 943, 271.958, 271.944, 271.954, 271.861, 271.951
5 727 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки
Характеристики
Страна производитель Польша

Способи доставки

1) Нова пошта (у відділення)

Терміни доставки: 1-3 дні (вартість доставки від 80 грн.)

2) Адресна доставка кур'єром до дверей (Нова пошта) по Україні

Терміни доставки: 1-3 дні (вартість доставки від 100 грн.)

3) Поштомат Нова пошта

Терміни доставки: 1-3 дні (вартість доставки від 50 грн.)
Після прибуття посилки у відділення поштового оператора Ви додатково будете проінформоані SMS-повідомленням.

Вартість доставки залежить від місця призначення (відповідно до тарифів Нової пошти). 

Оплата

1.) Онлайн-оплата за кредитною та дебетовою картою Visa/MasteCard (LiqPay)

При виборі цього способу оплати "Сервісом онлайн оплати LiqPay" додатково стягуэтся комісія у розмірі 1,5% від вартості замовлення. 

2.) Післяплата:

Оплата товару в момент його отримання на пошті.Оплата при отриманні товару у відділенні кур'єрської служби «Нова пошта».

Додатково утримується комісія за послугу "Післяплата" від компанії NovaPay - 20 грн. за надання послуги + 2% від суми грошового переказу.

Оплата здійснюється після повної перевірки складу посилки на відповідність до замовлення та відсутність будь яких пошкоджень. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернету -магазину та компанії перевізника.

3.) Готівкою:

Оплата готівкою в пункті видачі або курьеру після перевірки товару.

Товар оплачується готівкою тільки в національній валюті.  Оплатити замовлення готівкою можна при отриманні товару.

При здійсненні оплати Ви отримуєте чек або видаткову накладну.

4.) Безготівкова оплата на рахунок ФОП:

Повна передплата суми замовлення, що здійснюється банківським переводом коштів за реквізитами ФОП:

Банк отримувача: АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК»
Отримувач: ФОП ЮХИМЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ
ІПН отримувача: 3530513134  
Номер рахунку/IBAN: UA853220010000026002310087512
Валюта рахунку: UAH                                                                                                                                                                                                        Призначення платежу: оплата за товар та ПІБ платника

Обмін та повернення товару в інтернет-магазині AUTO-DROM

На товари, придбані на сайті AUTO-DROM, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.

В магазині представленні різні группи товарів які згідно законодавства - підпадають під обмін та повернення чи навпаки не підлягають обміну чи поверненню в звязгу з такою групою. 

Обмін товару в звязку з його не кондицією, псування відбувается безкоштовно за рахунок відправника за наявності "Акту" про такий випадок від пошти який отримувач просить скласти співробітника поштової служби в момент виявлення такого випадку. 

Повернення товару (в звязку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, прояв бажання на придбання товару або під час телефоної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) - відбувається за рахунок покупця.

Адреса для повернення та обміну товару:

1. Адреса для повернення товару
- Надішліть нам товар «Новою поштою м. Хмельницький, Нова Пошта. Поштове відділення №1 вул. Трудова, 5/4 (за заправкою Shell). 
- ФОП Юхимчук Ігор Юрійович, +380969090330
- Вкажіть оціночну вартість, згідно ціни товару
- Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.

2. Повернення коштів за товар

- На картку (номер картки та ПІБ власника банкської картки)
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2-7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

Будь які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто звязатися з менеджером будь яким зручним для вас способом.

Всі відносини регулюються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору