Графік роботи:

Будни: 08:00–21:00

Сб: 08:00–19:00

Нд: 10:00–17:00

0
Мій кошик
Каталог
Додайте товари до списку бажань
Додайте товари для порівняння
Укр

Дриль Procraft PS700 безударна

Артикул PS700
В наявності
Опис
Дриль - це перший ручний електроінструмент, що з'являється у вашій майстерні. Без нього: не вийде просвердлити або розширити вже наявний отвір; обробити циліндричну деталь; нарешті, вона замінить міксер, якщо його немає, або він зламався в найвідповідальніший момент. Список можна продовжувати дуже довго. Особливості безударного дриюі Procraft PS700 він: обертається в обидва боки , що дозволяє використовувати його як мережевий шурупокрут: ергономічний важіль розташований у верхній частині клавіші; повільний пуск плюс регулювання обертів в широкому діапазоні: обмежує коліщатко, розташоване прямо на основний кнопці; клавіша блокування: тепер при роботі утримувати кнопку немає необхідності; має додаткове кріплення, що дозволяє вішати її на пояс; важить зовсім небагато, менше 1,5 кілограма. Такий дриль просто працює, навіть через роки активної експлуатації. Що буде в комплекті? Крім дрилю Procraft PS700, ви отримуєте: додаткові вугільні щітки: замініть їх після тривалої експлуатації, і дриль буде працювати як новий. Плюс інструкція і заповнений гарантійний талон.
885 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
%
Увійти для відображення накопичувальної знижки

Способи доставки

1) Нова пошта (у відділення)

Терміни доставки: 1-3 дні (вартість доставки від 80 грн.)

2) Адресна доставка кур'єром до дверей (Нова пошта) по Україні

Терміни доставки: 1-3 дні (вартість доставки від 100 грн.)

3) Поштомат Нова пошта

Терміни доставки: 1-3 дні (вартість доставки від 50 грн.)
Після прибуття посилки у відділення поштового оператора Ви додатково будете проінформоані SMS-повідомленням.

Вартість доставки залежить від місця призначення (відповідно до тарифів Нової пошти). 

Оплата

1.) Онлайн-оплата за кредитною та дебетовою картою Visa/MasteCard (LiqPay)

При виборі цього способу оплати "Сервісом онлайн оплати LiqPay" додатково стягуэтся комісія у розмірі 1,5% від вартості замовлення. 

2.) Післяплата:

Оплата товару в момент його отримання на пошті.Оплата при отриманні товару у відділенні кур'єрської служби «Нова пошта».

Додатково утримується комісія за послугу "Післяплата" від компанії NovaPay - 20 грн. за надання послуги + 2% від суми грошового переказу.

Оплата здійснюється після повної перевірки складу посилки на відповідність до замовлення та відсутність будь яких пошкоджень. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернету -магазину та компанії перевізника.

3.) Готівкою:

Оплата готівкою в пункті видачі або курьеру після перевірки товару.

Товар оплачується готівкою тільки в національній валюті.  Оплатити замовлення готівкою можна при отриманні товару.

При здійсненні оплати Ви отримуєте чек або видаткову накладну.

4.) Безготівкова оплата на рахунок ФОП:

Повна передплата суми замовлення, що здійснюється банківським переводом коштів за реквізитами ФОП:

Банк отримувача: АТ «УНІВЕРСАЛ БАНК»
Отримувач: ФОП ЮХИМЧУК ІГОР ЮРІЙОВИЧ
ІПН отримувача: 3530513134  
Номер рахунку/IBAN: UA853220010000026002310087512
Валюта рахунку: UAH                                                                                                                                                                                                        Призначення платежу: оплата за товар та ПІБ платника

Обмін та повернення товару в інтернет-магазині AUTO-DROM

На товари, придбані на сайті AUTO-DROM, поширюється дія закону України “Про захист прав споживачів”. Щоб запобігти непорозумінню просимо Вас звернути увагу на вказаний нижче порядок здійснення процедури обміну або повернення товарів.

Покупець має право на повернення або обмін придбаного товару:

  1. Товар неналежної якості: несправний, має істотні недоліки, що унеможливлюють його використання (провина компанії-виробника або компанії-постачальника);
  2. Товар належної якості, але з якихось причин не підійшов покупцю, при цьому товар не був у використанні, збережена цілісність упаковки (пломби, тощо)  та розрахунковий документ.

В магазині представленні різні группи товарів які згідно законодавства - підпадають під обмін та повернення чи навпаки не підлягають обміну чи поверненню в звязгу з такою групою. 

Обмін товару в звязку з його не кондицією, псування відбувается безкоштовно за рахунок відправника за наявності "Акту" про такий випадок від пошти який отримувач просить скласти співробітника поштової служби в момент виявлення такого випадку. 

Повернення товару (в звязку з особистими причинами покупця після "оформлення" - це і є фактично момент підтвердження та надання згоди, прояв бажання на придбання товару або під час телефоної розмови з менеджером і підтвердження, оформлення замовлення) - відбувається за рахунок покупця.

Адреса для повернення та обміну товару:

1. Адреса для повернення товару
- Надішліть нам товар «Новою поштою м. Хмельницький, Нова Пошта. Поштове відділення №1 вул. Трудова, 5/4 (за заправкою Shell). 
- ФОП Юхимчук Ігор Юрійович, +380969090330
- Вкажіть оціночну вартість, згідно ціни товару
- Послуги «Зворотна доставка» та «Післясплата» потрібно скасувати.

2. Повернення коштів за товар

- На картку (номер картки та ПІБ власника банкської картки)
- Кошти повертаються на вказану Вами карту протягом 2-7 днів після отримання і огляду нами Вашого повернення.

Товари належної якості

  1. До товарів належної якості відносяться всі товари, які: не були у використанні, а також збережені їх товарний вигляд. Поверненню підлягає тільки новий товар, який не має слідів використання і не перебував в експлуатації, за умови:
  2. збереження його товарного вигляду і споживчих властивостей;
  3. відсутність слідів використання і забруднень;
  4. збереження пломб, ярликів, бирок, захисних плівок;
  5. збереження заводського маркування;
  6. цілісності, неушкодженості, збереження всіх частин індивідуальної (заводської) упаковки;

Хто сплачує за пересилку товара належної і неналежної якості?

  • При поверненні чи обміні товару належної якості ми не відшкодовуємо витрат, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару. У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем.
  • При поверненні чи обміні товару неналежної якості ми відшкодовуємо всі витрати, пов'язаних із вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем!

Повернення коштів

Після отримання та огляду товару, протягом 5 робочих днів кошти буде повернуто на реквізити з яких здійснювалася оплата.

Будь які питання стосовно обміну та повернення товару можливо врегулювати шляхом перемовин між покупцем та адміністрацією магазину. Для цього потрібно просто звязатися з менеджером будь яким зручним для вас способом.

Всі відносини регулюються згідно Закону України «Про захист прав споживачів».

Новий відгук або коментар
Увійти за допомогою
Оцініть товар
Надіслати
Вгору